New VANS shoes! Check it out
Garantie
Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing onverminderd de wettelijke rechten van de consument. Uiteraard kunt U met Al Uw vragen bij ons in de shop terecht. We staan dagelijks klaar om alle reparaties te fixen. Onze werkplaats is open en we hebben alles in huis. Bel voor een afspraak of breng je BMX, stuntstep of skateboard langs en haal deze op wanneer deze weer klaar is.
Levertijd
Bij elk product staat onze actuele levertijd. Mocht onverhoopt blijken dat de levertijd toch langer is, dan nemen wij contact met u op. Onze levertijd is gemiddeld ongeveer 2-3 werkdagen (voor bestellingen binnen Nederland). Voorwaarde is wel dat u betaalt met iDEAL,. Betaalt u vooruit, dan wordt uw bestelling pas verzonden zodra uw betaling binnen is.
Let Op !!! Tijdens de vakantie kan de levertijd afwijken!
Bestellingen naar andere landen zoals naar Belgie kunnen langer duren. Houdt rekening met ongeveer 7 werk dagen.
Wij hanteren onderstaande voorraadstatussen:
Op voorraad: Dit product is voorradig in ons magazijn.
Levertijd 2-3 werkdagen: Bestelt u voor 14:30 uur en u betaalt met iDEAL, dan wordt uw bestelling binnen 2-3 werkdagen opgestuurd.
Bij een Levertijd 3-5 werkdagen: Bestelt u voor 14:30 uur en u betaalt met iDEAL, dan wordt uw bestelling binnen 3-5 werkdagen opgestuurd.
Hoe krijg ik mijn bmx fiets aangeleverd?
Alle BMX fietsen zijn voor 85% tot 95% afgemonteerd. Wat moet u zelf aan een BMX fiets nog afmonteren? Het voorwiel, de trappers, het stuur, de pegs op de as draaien, de remkabels aansluiten en het nalopen van alle bouten en moeren. Mocht u ondanks de handleiding er toch niet uitkomen, neem gerust contact met ons op.
Verzendkosten
Bij bestellingen boven € 50,- betaalt u geen verzendkosten. Bij bestellingen van minder dan € 50,- rekenen wij € 7,95 verzendkosten. Bij bestellingen onder rembours worden de rembours kosten berekend. Deze verzendkosten zijn alleen geldig voor bestellingen binnen Nederland. Voor verzendingen naar Belgie en Duitsland gelden andere tarieven, welke afhankelijk zijn van het gewicht.
Hoe kunt U ruilen en retourneren?
Wilt u een artikel retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retourzending zo snel mogelijk afhandelen.
1. Neem contact met ons op via email.
2. Vul uw naam, emailadres, bestelnummer en besteldatum in
3. Vul vervolgens het product, type en de reden van retourzending in
4. Geef de reden aan waarom u het product retour wilt sturen
5. Vul eventueel in of het product wel of niet geopend is en of u nog andere fouten wilt doorgeven met betrekking tot uw bestelling
Als je de koopovereenkomst wilt herroepen en het volledige aankoopbedrag terug wilt krijgen, moeten de producten binnen 3 maanden en de verpakking in dezelfde staat worden geretourneerd als bij ontvangst. Dit betekent dat je het product mag testen zoals in een fysieke winkel, zonder het daadwerkelijk in gebruik te nemen.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de producten die het gevolg is van gebruik dat verder gaat dan nodig is om hun aard en eigenschappen te bepalen. Als het product meer dan dit getest wordt, beschouwen we het als gebruikt, wat betekent dat we alleen een gedeelte of niets van het aankoopbedrag terugstorten, afhankelijk van de handelswaarde van het product. Het herroepingsrecht is niet van toepasssing op producten die zijn tot stand gebracht overeenkomstig specificaties van de koper.
Artikelen in de sale:
Artikelen die met een korting zijn besteld zoals demo modellen of sale artikelen zoals o.a. kleding en schoenen kunnen niet geretourneerd, wel kunnen deze artikelen in overleg worden geruild, mits het artikel nog in de collectie is.
Kosten retourzending
Mocht u een artikel willen retourneren en dit is niet vanwege een fout van sc shop, dan bent u zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van en naar ons adres en voor het retour sturen van het artikel. Let op, de verzendkosten zullen we bij deze retour zendingen ook in rekening brengen. Extra kosten, die door een te dure verzending zijn ontstaan, kunnen niet worden vergoed. Portvrije pakketten worden niet aangenomen.
You cart is currently empty